آفتابگردان

نوشته های یه جوون ایرونی

آفتابگردان

نوشته های یه جوون ایرونی

آفتابگردان

تربیت یعنی که خود را ساختن؛
بعد از آن بر دیگران پرداختن...
-----------------------------------
خدا نکنه تا آدم نشدیم دنیا بهمون رو بیاره!
-------------------------------------------------
دست نوشته های احسان کوزه ساززاده

پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

به بهانه ی روز خبرنگار

احسان کوزه ساززاده | پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۳ ب.ظ


          

روز خبرنگار فقط یک روز نیست، بلکه هر روزی که می گذرد روز تو است.

احسان کوزه ساززاده|  17 مرداد ماه امسال عجین شده است با روز پایانی از ماه میهمانی پروردگار و سالگرد شهادت شهید صارمی، خبرنگاری که در راه اعتلای ایران اسلامی و در کسوت خبرنگاری به سوی پروردگارش پر کشید.

امروز نقش بی بدیل اطلاع رسانی و جایگاه مهم رسانه و خبرنگار که رکن اصلی این ساختار است غیرقابل چشم پوشی است.

خبرنگار آیینه منعکس کننده خوبی ها و بدی های موجود در اجتماع است و خبرنگار هلال احمری جایگاهی به مراتب والاتر دارد که آیینه دار انتشار خوبی ها و نیکی ها است.

خبرنگار و خبرنویس هلال احمری می نویسد برای انتشار و گسترده شدن سجایای اخلاقی؛ مهرورزی ها، کمک به همنوع، گدشتن از خود برای مردم و در یک کلام برای انسانیت های از یاد رفته در گذر زمان.

خبرنگار چشم بینا و صدای شادابی یک جامعه است که رسالتی بزرگ بر دوش دارد و وظایف سخت و دشوار  را در روزهای سخت به نحو احسن انجام می دهد، حال آنکه برای اعضای جمعیت هلال احمر بنویسد، اعضایی که بی منت و بی چشم داشت و برای رضایت مندی پروردگار خویش می کوشند.

این روز را به تمامی خبرنگاران، عکاسان و فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک می گوییم  و تبریک والاترمان را نثار خبرنگاران هلال احمری می کنیم.

آنانی که خالصانه و بدون چشم داشت علاوه بر یک عضو هلال احمری بودن جایگاه خطیر اطلاع رسانی را بر عهده دارند.

به خبرنگاران روابط عمومی استان ها، نشریه ها . رسانه های مکتوب و غیر مکتوب سازمان جوانان و امداد و داوطلبان تبریک می گوییم و تبریک ویژه مان تقدیم می کنیم به خبرنگاران جوانی مانند همکاران من که کار را به غایت خویش رسانده اند و کاری کرده اند کارستان، معرفت گذاشته اند تا اینجا بی هیچ چشمداشتی پا به پای خیلی ها پیش آمده اند. اعضای سایت خبری جوانه استان خوزستان که برای اولین بار در کشور مجموعه ای جوان را خود تاسیس کرده اند و خویش را وقف جوانان، امدادگران و ودداطلبان نموده اند و زیر پا گذاشته اند آیینه خود بینی را تا دیگران در آیینه آن ها دیده شوند.

از همه اینان می خواهیم که بدانند و نشان دهند قلم یک خبرنگار خریدنی نیست! ببینند و بنویسند از کاستی ها و مشکلات و ببینند و بنویسند نیکی ها و مهرورزی ها را.

روز خبرنگار فقط یک روز نیست، بلکه هر روزی که می گذرد روز تو است.

خبرنگار هلال احمری روزت مبارک.

 


  • احسان کوزه ساززاده