آفتابگردان

نوشته های یه جوون ایرونی

آفتابگردان

نوشته های یه جوون ایرونی

آفتابگردان

تربیت یعنی که خود را ساختن؛
بعد از آن بر دیگران پرداختن...
-----------------------------------
خدا نکنه تا آدم نشدیم دنیا بهمون رو بیاره!
-------------------------------------------------
دست نوشته های احسان کوزه ساززاده

پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

الهی پیر بشوید

احسان کوزه ساززاده | جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳ ب.ظ

🎈

خدا عمری به من بدهد
پیر شدنت را نظاره کنم
غر زدنت را
موهای کم پشت سپیدت را
نگاه مهربانِ از پشتِ عینکت را
چالِ گم شده زیرِ چین و چروکِ صورتت را
میبینی...؟
من تا کجا خودم را با تو تصور میکنم...؟
من کنارت میمانم
تا ثابت کنم که با تمامِ اینها هم زیبایی... #علی_قاضی_نظام
...
🎈
پ.ن: همیشه #بزرگترها وقتی میگفتن الهی #پیر شی جوون امروز بیشتر حسش میکنم ،شده دغدغه این روزهامون!
پ.ن۲:ما هم #دعا میکنیم پیر شدن هم رو ببینیم. 🙏🏻
#حال_دلتون_خوب❤️ #نوروز۹۹ #بهار_دلها

  • احسان کوزه ساززاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">